Lenjerie Cumparamisim.ro, review

Acum ceva vreme am cumparat o lenjerie de pe Cumparamisim.ro.
Mi-a placut din prima. Culorile se potrivesc casei mele si pretul era perfect.
Am avut emotii, de obicei nu ai incredere in astfel de magazine, dar nu a fost cazul acestui site.
Lenjeria este perfecta si sunt foarte multumita de ea.
Chiar dupa mai multe spalari, in conditiile recomandate de producatori lenjeria mea e la fel ca in prima zi cand am scos-o din ambalaj.
Nu ma asteptam sa mai gasesc undeva o lenjerie cu fete de perna patrate. Acum , marea majoritate au fete de perna pentru fernutele astea moderne lunguiete, astfel esti obligat sa cumperi si doua perni nu doar o lenjerie noua.


Lenjerie pentru pat de doua persoane cu patru piese, confectionata din bumbac satinat (compozitie bumbac+poliester).
Textura este asemanatoare cu cea a bumbacului 100% dar mult mai fina, moale si placuta la atingere.
Pachetul vine ambalat in husa din PVC cu capse.
 
Pachetul contine:
- cearceaf pilota: 200cm x 230cm 
- cearceaf pat: 230cm x 250cm 
- fata de perna 2 bucati: 80cm x 80cm  

Instructiuni de intretinere:
- se spala la maxim 30°C automat pentru rezistenta culorilor.
- se recomanda a fi spalata inainte de prima utilizare pentru o igiena corecta.
- nu se folosesc inalbitori chimici.
- se calca la maxim 130°C.
 

Comentarii

Postări populare