Scoala de Beauty

    
     De fiecare data cand trebuie sa cumpar un produs de ingrijire, ma simt incurcata. Prea multe firme care promit care mai de care , frumusetea eterna. De aceea cand imi doresc ceva, caut intai review-uri  si recomandari, apoi imi cumpar  crema sau serul care sa isi faca intradevar treaba. Pentru sfaturi , frunzaresc blogurile de beauty , iar cel care imi place foarte tare este Pareri Razlete. Un blog cu sfaturi de machiaj, multe review-uri si pareri personale asupra diverselor produse de makeup.
     De ce imi place in mod special acest blog? Pentru ca  Alina isi cumpara singura majoritatea produselor si isi exprima sincer parerea . Nu am dat niciodata gres ascultand sfaturile ei.
     Se intampla sa avem prejudecati pentru produsele primite in testare, ei bine acest blog de beauty , specifica in postul review-ului daca produsul despre care isi exprima parerea este primit sau achizitionat. Si indiferent de situatie, daca are pareri negative , le face cunoscute.
     Trebuie sa marturisesc ca pierd ore in sir citind postarile ei. Pe langa sfaturi pentru un machiaj perfect si postarile tip review, Pareri razlete ofera si produse gratis spre testare. Ei ce spuneti, nu-I asa ca iti vine sa ii faci o vizita?
     Intocmai pentru ca ne este greu sa luam o decizie atunci cand trebuie sa achizitionam produse de ingrijire personala , trebuie sa primim ajutor de la expertul nostru  in beauty, in cazul meu , site-ul Pareri Razlete.
   Posesoarea blogului isi exprima parerile impartial, cu profesionalism, facandu-ma sa am incredere in sfaturile ei. Am invatat sa ma machiez pentru diverse ocazii, am descoperit un ser care intradevar atenueaza ridurile si am salvat timp , nervi si bani, obtinand in schimb satisfactie.
     De ce sa cer sfatul farmacistului care vrea sa vanda si va incerca sa iti bage pe gat orice produs? De ce sa intreb domnisoara de la raionul de cosmetic? Sfaturile de pe ambalaj le pot citi si eu ... Mai bine vizitez expertul meu personal in beauty si imi aleg cu grija produsele dintre cele recomandate de ea.
     Ce spui? Pe tine cine te sfatuieste in alegerea produselor adecvate?

Comentarii

Postări populare