Rulouri cu lipii si Hochland tartino

Imi place branza Hochland de cand ma stiu, noul lor sortiment cu piper nu imi lipseste niciodata din casa. O felie de cascaval aromat si orice farfurie se transforma in arta. De aceea cand am primit spre testare noile branzeturi tartinabile de la Hochland, de la BUZZStore si Bucuria gustului, am fost extrem de fericita. Sau terminat si le-am gasit apoi la raionul de branzeturi din supermarket.
Astazi vreau sa va arat o reteta foarte simpla, dar care va poate scoate din incurcatura cand suna la usa musafiri neanuntati.
Pentru fiecare persoana aveti nevoie de:
- 2 oua
- cateva codite de ceapa verde
- o lingura ulei de masline
- o lipie
sare,piper dupa gust, masline pentru ornat si bineinteles branza noastra preferata Hochland

Pregatim  mai intai omleta, in care adaugam cateva codite de ceapa verde sau orice verdeata preferati. Asezonam cu sare si piper. O prajim usor pe ambele parti in tigaia incinsa , unsa cu ulei de masline.
Intindem lipia, punem cateva randuri de branza tartinabila apoi rasturnam omleta deasupra. Rulam si feliem . Feliile de rulouri stau stranse cu ajutorul unei scobitori pe care o putem orna cu masline.
Deosebit de simplu, dar de mare efect cand suntem in incurcatura.
In mai putin de 10 minute putem avea un pranz frugal, servit alaturi de o salata sanatoasa.


Noile ambalaje inovatoare sunt absolut minunate. Imaginati-va dimineata cand suntem pe fuga, scoatem tuburile din frigider si feliile de paine din prajitor si in doar un minut avem micul dejun pentru cei mici. Rapid si fara prea mult deranj.
Aspectoase, pot fi aduse la orice masa pretentioasa. Fiecare mesean isi poate orna dupa pofta inimii bucatele din farfurie. Eu am mai servit aceasta delicioasa si cremoasa branza langa spaghete si chiar am ornat shaorma.

Va invit sa testati noile branze tartinabile Hochland Tartino. Cu ingrediente naturale, sunt absolut delicioase. Fiecare aroma deseneaza o forma speciala pe sandviciul tau. Tartino cu spanac poate iese sub forma de stea, cea cu rosii face sandvisurile norocoase cu forma de trifoi, iar Tartino spaghetti ... nu are nevoie de nici o prezentare... numele spune totul.
#buzztartino

Comentarii

Postări populare